Editörden

İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan'dan komşu ülkelere mektup: Kendimizi savunmamız gerekiyor

İran Cumhurbaşkanı Mesut Pezeşkiyan sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşımla komşu ülkelerin liderlerine seslendi.

Onların girişimleri ve diplomasiyle savaştan kaçınmaya çalıştıklarını belirten Pezeşkiyan "Ama Amerikan-Siyonist saldırı bize, kendimizi savunmaktan başka bir yol bırakmadı" dedi ve ekledi:

"Egemenliğinize saygı duyuyoruz ve hâlâ, bölgenin güvenliğinin bölge ülkeleri tarafından sağlanması gerektiğini düşünüyoruz."

{ "vars": { "account": "PASTE_ANALYTICS_ACCOUNT_ID" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }