THY’nin eski başkanı İlker Aycı döneminde yapılan reklam ve tanıtım harcaması bağımsız denetim şirketlerinin raporuyla ortaya çıktı. Aycı’nın göreve getirildiği 2015 yılından itibaren hemen her yıl reklama 500 milyon TL harcadığı bildirildi.
Birgün'den Mustafa Bildircin'ın haberine göre, THY’nin, 5,6 milyar TL net zarar açıkladığı 2020 yılında da reklam ve tanıtım harcaması hız kesmemiş. Kurum, Covid-19 salgının gölgesinde geçilen 2020 yılında 561 milyon TL’lik reklam ve tanıtım harcaması yapmış.
Hindistan teklifini reddetti
"Şubat ayında açıklanan ve 1 Nisan itibariyle başlayacağım ilan edilen Tata Group bünyesindeki Air India CEO’luk görevinin Hindistan kamuoyunda bazı çevreler tarafından farklı bir zemine çekilme çabasını yakından izliyorum. Kariyerim boyunca kurum menfaatini ve daha önemlisi kişisel hayatımla ailemin huzur ve güvenliğini ön planda tutmayı tercih eden bir yönetici olarak, bu tartışmalar sürecinde göreve başlamanın doğru ve onurlu bir seçim olmayacağına karar verdim. Air India’yı yönetme ve geleceğini şekillendirme görevi için Tata Group’un şahsıma sunduğu bu teklife bir kez daha teşekkürlerimi sunarım. Ancak Tata Sons Yönetim Kurulu Başkanı Mr. N. Chandrasekaran ile de yaptığım görüşme sonucunda, ailemin huzuru ve mutluluğu için ve aynı zamanda global bir şirket olarak saygı duyduğum Tata Group’un olumsuz etkilenmemesi adına bu görevi uzun ve detaylı değerlendirmeler sonucunda reddetme kararı aldığımı kamuoyunun bilgilerine sunarım. Kariyerime farklı fırsatlarla devam edeceğimin; Türkiye’nin yetiştirdiği bir yönetici olarak global iş dünyasında değer yaratmak amacıyla çalışmalarımı sürdüreceğimin altını çizmek isterim."