Avrupa’daki öğretmen ve öğrencileri internet kanalıyla bir araya getirerek ortak bir ağda buluşturan eğitim girişimi eTwinning çocukların yaratıcılık ve hayal gücü gelişimini desteklemek, veli çocuk iletişimini arttırmak, öğrencilerin okuma yazmaya hazırlık  becerilerini desteklemeyi hedefliyor. Ankara Pursaklar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü de platforma vurgu yaparak gönüllülükle projede yer alan tüm öğretmen ve öğrencileri desteklediklerini belirterek dinamik ve gelişime daima açık olan öğretmenler ile birlikte bu liderliği sürdüreceklerinin altını çiziyor.

Öğretmenlerin öğrencilerle beraber çeşitli projelere imza attığı, kişisel ve zihinsel gelişimlerine katkı sağlayan Avrupa’nın en büyük e- öğrenme platformu eTwinning, küresel Covid-19 mücadelesinde uzaktan eğitimini sürdüren öğrenciler için projelerini sürdürüyor.   Pursaklar’dan her kademeden öğretmenin katıldığı portalda; iletişim kurmak, işbirliği yapmak, projeler geliştirmek, paylaşmak amacıyla yürütülen eTwinning projesi kapsamında çalışmalar yürüten okullardan örnek projeler ise şu şekilde: ATIĞA SON: İsrafı önlemek, geri dönüşüm ve sıfır atık konusuna dikkat çekerek çevre temizliği ve doğayı koruma konusunda duyarlılık kazandırmak. CULTURAL DIVERSITY: Farklı ülkelerden ortaklarımızla kültürel öğelerimizi birbirimize tanıtarak kültürlerin kaynaşmasını sağlamak, ülkemizin ve şehrimizin kültürel güzelliklerini farklı ülkelerden öğretmen ve öğrencilere tanıtmak. ÖĞRETMEN DE BENİM ÖĞRENEN DE: Projenin amacı; fırsat eşitsizliğini azaltmak ve kazanımları yetiştirebilmek için ters yüz eğitim modelini uygulayıp zamandan tasarruf edip sınıf içi etkinlikleri artırarak öğrencide konunun kalıcılığını sağlamak. "KADIN BİLİM İNSANLARINI TANIYORUM (I KNOW ABOUT WOMEN SCIENTISTS)”: Geçmişten günümüze bilim alanında kendini kanıtlamış kadın bilim insanlarının ilham veren çalışmalarını ve hikayelerini bu proje ile tanıtma amaçlanıyor. DOĞAL AFETLER ATÖLYESİ: Çocuklara doğal afet bilinci kazandırmak ve onları afete hazır hale getirmek. EMPATİ ETKİSİ : Empati kavramını tanıtarak öğrencilerin akranlarıyla, ailesiyle, çevresiyle, özel gereksinimli bireylerle, doğayla ve hayvanlarla empati kurmasını sağlamak. TEENAGERS AND SCHOOLS FROM DİFFERENT PARTS OF THE WORLD: Öğrenciler, dünyanın farklı ülke ve bölgelerin de yaşayan gençlerin okul ve günlük rutinleri ile ilgili İngilizce kelime dağarcığını geliştirip, farklı kültürler, mutfaklar, müzik türleri ve hatta güncel olaylar hakkında bilgi ediniyorlar. KURTULUŞ SAVAŞI'NDA KAHRAMAN TÜRK KADINLARI: Kurtuluş Savaşı'ndaki kahraman Türk kadınlarını tanıtmak, onların gösterdiği gayret ve fedakarlığı ön plana çıkartmak amacıyla yapılan bu projeyle halkın çoğunluğunu oluşturan ama bir o kadar da görünür olmayan Türk kadınını görünür kılmayı amaçlanıyor. STORYME:  StoryMe projesinde öğrencilerin hikâye anlatım sürecini keşfederek hikaye yazmalarını ve bu hikayeleri animasyonlara dönüştürmelerini amaçlanıyor. Proje sürecinde öğrencilerin hedef dilde iletişim becerilerini geliştirmesi, dijital yeterliliklerini artırması ve 21.yüzyıl becerilerini edinmeleri hedefleniyor. DOĞADAKİ SESLERE KULAK VER: Doğaya ve canlılara saygı duymanın gerekliliğinin, biyo çesitliliğin zenginliğimiz olduğunun, nesli tükenmiş ve nesli tehlike altında olan canlıların olduğunun farkına varılmasını sağlamak. SEKSEN GÜNDE DEVRİ ALEM: Etkili kitap okuma alışkanlığı kazanıp hayal dünyasında çocukların yeteneklerini geliştirmek amaçlanıyor. VİRÜSLERİ KOVUYORUM HASTALIKLARDAN KORUNUYORUM: Pandemi döneminde veli ve öğrencilere maske mesafe hijyen temel kuralı için farkındalığı alışkanlık haline getirip oyunlarla farkındalığı sağlamak süreci sağlıklı bir şekilde yönetmek hedeflebiyor. PUPPET MASTERS: Pandemi döneminde evde olan öğrencilerin kuklalar yaparak arkadaş olmaları ve yaptıkları kuklaları öğrenme sürecinin bir parçası haline getirmeleri amaçlanıyor. IT'S ALL ABOUT 'E':  Öğrencilerin kendi kültürünü tanıyarak, ülkeler arasındaki kültürel bağların farkında olmaları sağlanıyor. HAYVANLARIN BİLİNMEYEN ÖZELLİKLERİ: Öğrencilerin hayvanların bilinmeyen özelliklerini kavramaları bekleniyor. Özelliklerini araştırıp öğrenmeleri ve böylelikle merak duygularının artması, öğrenme ve araştırma yapmaya istekli hale gelmeleri, bilimsel araştırma basamaklarını öğrenmeleri, hayvanları ve doğalarını korumayla ilgili duyarlı hale gelmelerini amaçlanıyor. KOA KIDS WORLD: KOA KIDS WORLD projesi, Millî Eğitim Bakanlığının 2023 Vizyon Belgesi ışığında hazırlanmış, beceri ve tasarım atölyelerini baz alan ayrıca 21.yüzyıl becerilerini edinmiş bireyler yetiştirmeyi hedefleyen bir proje. ÖĞRETMENİMLE DEĞERLERİMİ ÖĞRENİYORUM: Bu projede, değerler eğitimi konularından “Sevgi-saygı-Paylaşma-Sorumluluk-Empati-Yardımseverlik” Değerlerini öğrencilere benimseterek, içselleştirerek öğrenciler de kalıcı istendik davranışlar haline getirmek ve öğrencilerin günümüz bilişim teknolojilerinden web 2.0 araçlarını tanıtmak, bu araçları kullanabilmeleri için yol göstermek hedefleniyor. HAYAT SELAMLA BAŞLAR: Projede selamın insan hayatına olan olumlu yanlarını öğrencilere benimsetmeye çalışılıyor. Selamın önemi yapılan etkinliklerle anlatılmaya çalışıldı. OUR NATURE IS A PARADISE: Projede farklı ülke ve şehirlerin doğal ve tarihi güzelliklerini, bitki ve hayvan çeşitliliğini ekosistem ve biyo çeşitlilik üzerinden etkinliklerle öğretmeye çalışılıyor. PASO EĞLENCE: Öğrencilerin atık malzemelerle eğlenceli etkinlikler tasarlaması sağlanıyor. YOUR DREAM SCHOOL: Geleceğin sınıflarında (fcl) geleceğin okullarını şekillendirerek öğrencilere 21. Yüzyıl becerilerini kazandırma hedefleniyor. İYİLİK İÇİN EL ELE: Öğrencilerin iyilik yapmaya istekli olmasını sağlamak amacıyla çalışmalar yapılıyor. EVRENİ KEŞFEDİYORUZ: Öğrencilerin evren ile ilgili bilinen gerçekleri öğrenmesi sağlanıyor. IMPROVE YOUR INTELLIGENCE AND SHOW YOUR ART: Proje, ilkokul öğrenci grubuna yönelik olup hem uzaktan hem de yüz yüze eğitim-öğretim sürecinde öğrencileri bilim, sanat ve zekâ oyunları alanlarındaki becerilerini keşfetmelerini var olan becerilerini geliştirmeyi, müfredatı eğlenceli şekilde günlük hayatın içine entegre etmeyi, öğrencilerin öz güvenlerini ve işbirlikçi çalışma becerilerini geliştirmeyi, teknolojiyi daha bilinçli ve aktif kullanabilmelerini hedefleyen çalışmalar üzerine kuruldu. SANAL KİRAP KULÜBÜ BİRLİKTE OKUYOR: Öğrencilerin okuma farkındalığı ve bilinci yaratabilmesine imkân vererek yorumlama yetisini geliştirmek hedefleniyor. WE ARE HERE WE ARE READY: Uzaktan eğitimi, değişik etkinliklerle öğrencilere verimli ve eğlenceli hale getirmek amaçlanıyor. SANATIN LEZZETİ: Projenin amacı öğrencilere sanatsal objeleri kullanarak sağlıklı beslenmenin önemini kavratmak ve öğrendiklerin web2.0 araçları kullanarak paylaşmalarını sağlamak olarak açıklanıyor. OYUNLARLA VE MASALLARLA FEN SEVERİZ: Öğrencilere fen bilimleri dersi kazanımlarını eğlenceli bir şekilde kazandırmak ve derse karşı olumlu tutum geliştirmelerini sağlamak amaçlanıyor. TARİHE 3D DOKUNUŞ: Unutulmaya yüz tutmuş tarihi mekânların bilgisayar ortamında 3 boyutlu Modellenmesi ve 3 boyutlu yazıcıdan baskı alınmasıyla tarihi ve kültürel miraslarımızın tanıtımına katkı sunmak amaçlanıyor. THE CAT IN THE HAT: Proje amacı, öğrencilerimizle 'The Cat in the Hat' isimli kitap üzerinden kitap okumayı sevdirmek ve farklı web2 araçları ile etkinlikler yapmak. MATHEMATIC CAFE: Proje, zor olarak algılanan matematik dersini günlük yaşamın içine dahil ederek onu bir ihtiyaç haline getirmek, ezberden uzak kavramaya dayalı öğrenme için materyaller geliştirmek ve dersleri; oyunlar, bulmacalar, yarışmalar, drama ve web2 araçları ile zenginleştirip daha ilgi çekici hale getirmek amacıyla kuruldu. TEACHA'S BACKPACK: İngilizce ile yeni tanışan 2.sınıf öğrencilerine İngilizce derslerini bir macera haline getirmek amaçlanıyor. SCREEN TO SCREEN: Pandemi döneminde İngilizce online dersleri çeşitli web2 araçları ve sunumlar ve oyunlarla farklı ve eğlenceli hale getirmek hedefleniyor. THE MAGIC OF JULIA DONALDSON'S BOOKS: Proje amacı, öğrencilerle Julia Donaldson isimli yazarın 5 farklı kitabını okutmak ve bu kitaplar üzerine yapılan eğlenceli etkinliklerle öğrencilere kitap okuma sevgisini kazandırmak. ADORABLE ENGLISH LESSONS: 4. Sınıf öğrencilerinin müfredat dahilinde farklı etkinlikler üretmelerini sağlamak ve EBA'ya içerik geliştirmek hedefleniyor. AROUND THE WORLD WITH ETWINNING FOG: Öğrencilere 21. Yüzyıl Becerileri kazandırmak: İletişim, İş birliği, Yaratıcılık, Eleştirel Düşünme Sosyal / duygusal alanda / Başkalarına karşı empatiyi teşvik etmek, Kendi kültürünün ve dünyadaki farklı kültürlerin değerinin ve güzelliğinin farkındalığı ve takdir etme becerisi kazandırmak, okumayı sevdirmek ve özendirmek, çevremizin kırılganlığını ve korunmasının önemini anlamaya yardımcı olmak için çevre bilinci kazandırmak projenin amaçlarını oluşturuyor. A WORLD OF EMOTIONS:  Öğrencilee hem İngilizce duygu ifadelerini öğretmek hem de çeşitli web2 araçları ile farklı etkinlikler üretmelerini sağlamak amaçlanıyor. 7’DEN 70’E PROBLEMLER: Proje, öğrencilerin eğitim hayatı boyunca karşılarına çıkacak problemleri eğlenerek öğrenmelerini ve problem çözme becerilerini geliştirmeyi amaçlıyor. MATEMATİK MUTFAKTA: Çocukların matematiği mutfak malzemelerini kullanarak eğlenerek öğrenmesini sağlamak hedefleniyor. TRY TRY LEARN: Proje, çocukların günlük yaşamda gerçekleşen olayları, mevsimleri, doğadaki hareketleri, neden sonuçlarını, olaylar arasındaki bağları, proje boyunca uygulanan deneyler ve bütünleştirilmiş etkinliklerle daha kolay öğrenmelerini ve içselleştirmelerini amaçlıyor. MY WHOLE WORLD MY FATHER/BÜTÜN DÜNYAM BABAM: Haftanın 3 günü (pazartesi perşembe pazar) en az 40 dakika babaların çocukları ile birlikte kaliteli zaman geçirmesi amaçlanıyor. STEM OF THE 5 LIFE ELEMENTS: Proje kapsamında bir hikayeden yola çıkarak dikkat etkinlerini (tesselasyon, fraktal ve simetri, optik illüzyon) bilim adamlarıyla beraber, tasarım beceri atölyeleri ile bütünleştirerek 21.yy eğitim becerilerini kodlama ve STEM etkinlikleri ile beraber ele alınıyor. MEDIA LITERATE TWINNERS IN DIGITAL AGE: Proje, medya okur yazarlığını ve medyadan elde edilen bilginin analizini yapmayı öğrencilere öğretmeyi hedefliyor. CULTURAL PATCHWORK (KÜLTÜREL KIRKYAMA): Projenin amacı, farklı kültürlerde yetişmiş öğrencilerimizi bir araya getirip farklılıkların hayata güzellikler kattığını göstermek, yabancı dili günlük hayatlarında kullanmalarını sağlamak ve dijital becerilerini geliştirmek. STRENGTHENING MEDIA LITERACY (MEDYA OKURYAZARLIĞINI GÜÇLENDİRME):  Öğrencilerin medya okuryazarlığı konusunda farkındalıklarını ve becerilerini geliştirmek, dezenformasyona karşı kendilerini nasıl korumaları gerektiğini öğretmek, internet dünyasında bilinçli bir kullanıcı olmalarını sağlamak amaçlanıyor. NEW GENERATION TEACHERS (YENİ NESİL ÖĞRETMENLER): Web 2.0 araçlarının öğretmen ve öğrenciler arasında kullanımını yaygınlaştırmak, bu araçlarla ne gibi çalışmalar yapılabileceğini hep birlikte öğrenmek ve olabildiğince geniş çevremize kadar bunları anlatmak ve yaygınlaştırmak hedefleniyor. I IMPROVE INSIDE WHILE CORONA WEAKENS OUTSIDE -KORONA DIŞARIDA ZAYIFLARKEN BEN İÇERİDE GÜÇLENİYORUM: Öğrencilerin pandemi dolayısıyla evde geçirmek zorunda oldukları zamanlarda hem eğlenceli hem de eğitici etkinlikler yaptırmak ve onları farklı yönlerden geliştirmek amaçlanıyor. "STEM ÇOCUK: 4-11 yaş grubu öğrencilerine hitap eden projede STEM çalışmalarının her adımını tam manasıyla uygulayarak,21.Yüzyıl yetkinliklerini desteklemek, öğrencilerin bilimsel düşünme ve problem çözme becerisini geliştirmek, yenilikçi ve girişimci bireyler olarak STEM disiplinlerini benimsemeleri amaçlanıyor. CHALLENGE AGAINST PANDEMIC-CAP: Projenin amacı, Korona virüs döneminde öğrencilerin değişen koşullara ayak uydurabilmeleri ve dünya çapında aynı koşullarda olan akranlarıyla etkileşim sağlayarak şu andaki hislerini, yaşadıklarını, korkularını ve bunun yanında eğitimle alakalı paylaşımda bulunmalarını sağlamak ve çeşitli web2 araçlarını öğrenerek farklı ülkelerdeki akranlarıyla İngilizce becerilerini geliştirmek. HIDDEN WORLD: Classcraft oyun platformu üzerinden etkinlikler düzenleyerek İngilizceyi eğlenceli ve kalıcı halde öğretmek amaçlanıyor. WELCOME TO MY DREAMLAND: İçinde bulunulan bu zor süreçte öğrencilerin hayal dünyalarına yolculuk yaparak İngilizceyi daha keyifli bir şekilde öğretmek hedefleniyor. MATEMATİK DÜNYASINA YOLCULUK: Matematik dersini etkinliklerle sevdirmek, uzaktan eğitim sürecinde yaparak yaşayarak öğrenme sürecine destek olmak hedefleniyor. I CAN DO IT (YAPABİLİRİM): Proje, öğrencilerin günlük hayatta kullanacakları yaşam becerilerinin pratiğini yapmaları ve tüketici konumundan çıkıp üretici konuma gelmelerini amaçlıyor. İLHAM ALARAK OKUYORUM GELECEĞİMİ ŞEKİLLENDİRİYORUM: Öğrencilerin hayata yön veren kişilerin kitaplarını okuyarak okumalarını geliştirmeleri ve onları örnek alması hedefleniyor. LIFE IS BEAUTIFUL WHEN YOU LOVE: Gelişen ve değişen dünyaya uyum sağlayan, toplumun bir parçası olduğunu fark eden, diğer canlılara karşı görev ve sorumluluklarının farkında olan bireyler yetiştirmek amaçlanıyor. ÖZÜMÜZDEN GÜNÜMÜZE: Kültürel değerleri tanımak ve tanıtmak amaçlanıyor. MY SAFER DIGITAL WORLD: Teknoloji bağımlılığı hakkında farkındalık oluşturmak, teknolojinin zararlı etkilerine karşı tedbir almak; sanal kimlik gerçek kimlik arasındaki farklılıkların neden ve sonuçlarını analiz etme becerisi kazandırmak hedefleniyor. ÇOCUK OYUNU-KID GAME: Dünyada var olan kültürlerdeki oyunları, akıl ve zekâ oyunlarını oyunla öğretim teknolojisini kullanarak öğrencilerin sosyalleşmesini sağlamak; problem çözme becerilerini geliştirmek ve dersleri oyunla eğlenceli hale getirmek hedefleniyor. MASAL ANLATAN SESLER: Okuma yazma öğretimini; masallar, drama çalışmaları, görsel eşleştirme ve boyama etkinlikleri, web 2.0 araçları ile hazırlanmış dijital içerikler ile zenginleştirerek öğrencilerimizi okuma yazmaya geçiş sürecinin baş kahramanı haline getirmek amaçlanıyor. TEKNOİKİLER MATEMATİĞİN İZİNDELER: Matematiği sevdirerek web 2 araçları ile oynayarak öğretmek hedefleniyor. ÇOCUK OYUNU (KID GAME): Çocukları oyun ile eğitim öğretime daha istekli hale getirmek amaçlanıyor. PANDEMİNİN ÖZEL ÇOCUKLARI: Zorlu Pandemi sürecini özel gereksinimli çocuklara daha eğlenceli ve keyifli hale getirmek hedefleniyor. HAKKIMI BİLİYORUM, HAKKIMI KORUYORUM: Proje, çocukların doğduklarından itibaren sahip oldukları hakları öğrenmelerini amaçlıyor. WEB2 ARAÇLARI İLE EĞLENCELİ DERSLER: Proje, ile uzaktan eğitim yorgunu öğrencilerimizi derslerine daha iyi motive etmeyi amaçlanıyor. ART FROM AROUND THE WORLD: Bu projede, Avrupa'nın dört bir yanındaki çocuklara dünyaca ünlü ressamları tanıtmak ve sanata olan ilgilerini artırmak amaçlanıyor. PI WEEK CELEBRATION: Proje “Pi Günü” etkinlikleri ile öğrencilerin matematiğin önemi konusundaki farkındalıklarını artırmayı ve öğrenciler için daha ilginç hale getirmeyi amaçlıyor. "WITH MATHEMATICS WE WILL LEARN AND PLAY": Bu proje geometri ile matematik alanında eğlenceli aktiviteler yaparak matematiği sevdirmeyi amaçlıyor. ONLINE ATÖLYEM: Öğrencilere 6 farklı atölye çalışmasıyla farklı etkinlikler kazandırmayı amaçlıyor. DEĞERLERİM AYNAMDIR: Öğrencilerin gönüllerinin değerler ile taçlandırıp, ahlaklı duyarlı birer birey olarak yetişmelerini sağlayarak, değerlerimizi içselleştirmek ve kalıcı davranışa dönüştürmek hedefleniyor. RAMAZAN GELENEKLERİMİZ OUR RAMADAN TRADITIONS: Ülkemizde ve farklı ülkelerde, geçmişten günümüze devam eden Ramazan ayı gelenek ve göreneklerimizin farkına varmak, öğrencilerimizin bu Ramazan ayının ve üç ayların manevi hazzını yaşamalarını sağlamak, Ramazan kültürümüzü paylaşmak ve nesilden nesile aktararak canlı tutmak hedefleniyor. COVİD İLE ANLADIM BAZI ŞEYLER OLMASA DA OLUR: Öğrencilerin salgının küresel boyutunu kavramalarını, salgında bir birey olarak sorumluluklarının farkına varmalarının sağlanması ve pandemi öncesi birçok alanda yapılan israflara dikkat çekerek, 'olmasa da olur' dediğimiz şeyleri belirlemek amaçlanıyor. YOUNG TEACHER STUDENTS AND LEARNERS (GENÇ ÖĞRETMEN ÖĞRENCİLER VE ÖĞRENENLER): Akran eğitimi ile öğrenciler arasında iş birliğini, etkileşimi arttırarak öğrenme ortamlarını eğlenceli hale getirmeyi amaçlanıyor. PANDEMİ SÜRECİNDE EĞİTİM EVDE: Pandemi sürecinde çocuklara el becerilerini geliştirebilecekleri, aileleriyle kaliteli vakit geçirebilecekleri etkinlikler yaptırarak eğitimi eğlenceli hale getirmek hedefleniyor. MATEMATİKLE EĞLENİYORUM, ÖĞRENİYORUM: Matematik ile yeni tanışan çocukların bu derse karşı önyargı oluşturmaması için yapılan etkinliklerle matematiği somutlaştırarak eğlenceli bir hale getirmek amaçlanıyor. NO BORDERS TO MELODIES: Projenin amacı, müziğin evrenselliği çatısı altında kültürler arası farkındalık ve iş birliği oluşturmak, bunu sağlarken başta yabancı dil olmak üzere pek çok sosyal ve bilişsel alanda öğrencilerin eğlenerek gelişmelerini sağlamak. WITH CAUTION WITHOUT MOODY (WORLD DANCE DAY): İlgi alanı dans olan farklı kültürlerin öğrencileri ile pandemi tedbirleri kapsamında Covid_19 hakkında doğru bilinen yanlışları düzelterek karamsarlıktan uzak Dünya Dans Günü'nü kutlamak hedefleniyor. YOUNG GREEN CONSERVATİONİST: Öğrencilerde çevre duyarlılığı artırmak ve duygularını ifade etmesini sağlamak amaçlanıyor. KÜÇÜK YAZARLARIN SİHİRLİ KALEMLERİ: Çocukların yaratıcı yazarlığını ortaya çıkarmayı hedefleniyor. MATEMATİKLE EĞLEN HAYATI ÖĞREN: Matematiği web 2 araçları ile eğlenceli hale getirerek çocuklara kalıcı öğrenme sağlamak amaçlanıyor. LET'S CODE TOGETHER: Öğrencilerde kodlama, algoritmik düşünme, problem çözme, teknoloji okur yazarlığı gibi 21. yüzyıl becerilerini geliştirmek hedefleniyor. STORYLİNE SENARYOM: Ağaç ve Doğa sevgisini Storyline yöntem ve tekniği ile öyküleştirerek anlatmak öğretmek amaçlanıyor. GELECEĞE 3S GÖKYÜZÜ: "Geleceğimiz yok oluyor neler yapabiliriz ve nesli tükenmekte olan hayvanlar için neler yapılabilir?" sorusunun cevabını bulmak hedefleniyor. MEDİA MANİA: Gelişen teknoloji ile öğrencilerin teknolojinin zararlı yönleri tanımaları, uygun olmayan içerikleri ayırt etmeleri medya okur yazarlığı ve dezenformasyon eğitimi kazanmalarını amaçlanıyor. BİR DÜNYA MESELE: Dünyanın içinde bulunduğu olumsuzluklara karşı belirlenen 17 küresel amacı tanıyıp, çözümler üretmeyi hedefleniyor. GELECEĞİN ÖĞRETMENİ SENSİN: Gelişen dünyada rolü değişen öğretmenlere çeşitli yetkinlikler kazandırıp, öğrencilerini atölye çalışmalarıyla geleceğe hazırlaması hedefleniyor. OYUNTERYAL: Oyun ve materyali birleştirerek oyunları materyale dönüştürmek hedefleniyor. ONLINE ATÖLYEM: Online olarak düzenlenen atölye çalışmalarıyla öğrencilere altı farklı yetkinlik kazandırmayı, pandemi dönemini en verimli şekilde geçirmek amaçlanıyor. YETENEKLİ YAZARLAR ( SKILLED AUTHORS): Öğrencilerin kendi kültürlerini öğrenmelerini ve dünya üzerindeki diğer kültürleri öğrenerek kendilerini masal, hikâye, fabl, şiir ve mektup ile hayal güçlerini geliştirmeleri için yazı dilini doğru, etkili ve anlaşılır bir şekilde kullanmaları amaçlanıyor. DIGI-WISE KIDS: Dijital araçları kullanma konusundaki farkındalıklarını, sorumluluklarını artırmayı ve öğrencilerin yaşını ve ilgi alanlarını göz önünde bulundurarak medya okuryazarlığını normal derslerimize entegre ederek medya içeriklerini oluşturmaya teşvik etmeyi amaçlanıyor. ENGLİSH GAME EXPERTS: Öğrencilerin öğrenme motivasyonlarını oyunlarla artırarak temel İngilizce becerilerinin ve önemli konuları temel alarak geliştirmelerini, eğlenirken öğrenmelerini amaçlanıyor. SAĞLIK DOSTU EVİM: Pandemi günlerinde evde kalan çocuklarımıza sağlıklı alışkanlıklar kazandırıp, bu zor günlerde hem kendilerinin hem de ailelerinin sağlıklarını korumayı amaçlanıyor.
Editör: Ömür Ünver