Yaşam

Haymana, 'görünür' olacak; Tarihi ve kültürel mirası paylaşılıyor

Haymana Belediyesi, ilçenin gelişen yüzünü daha geniş kitlelere duyurmak için harekete geçti. Tarihi Haymana Kaplıcaları ve 14 yeni eserin açılışı öncesinde, Ankara’nın tüm ilçelerindeki billboard, LED ekranlar, metro vagonları, EGO otobüsleri, durakları AVM’lerin yanı sıra Eskişehir ve Cihanbeyli’de de billboard çalışması yapıldı.

Ankara’nın tanınmış sosyal medya influencerleri ve geniş takipçi kitlesine sahip Instagram sayfası yöneticileri Haymana’da buluştu. Fenomenlere, ilçenin en önemli yatırımlarından olan yeni kaplıca tesisi başta olmak üzere açılışı yapılacak eserler gezdirildi. Ayrıca, Haymana’nın Sakarya Meydan Muharebesi’ndeki “Son Kale” rolü de aktarıldı.

Koç: Güçlü bir tanıtım stratejisi izleyeceğiz

Belediye Başkanı Levent Koç, Haymana’nın potansiyeline dikkat çekerek ilçeyi bir cazibe merkezi haline getirmek istediklerini belirtti. Koç, yaptığı açıklamada şunları söyledi:

“Kaplıca tesisimiz tamamlanınca, Haymana’yı tanıtmak için ciddi bir reklam çalışmasına başlayacağımızı söylemiştik. Çünkü artık sadece hizmet üretmek yetmiyor, bu hizmetleri geniş kitlelere anlatmak da gerekiyor. Amacımız, Ankaralıların Mogan Gölü’nü ya da Mavi Göl’ü tercih ettiği gibi Haymana’yı da bir hafta sonu rotası, bir turizm merkezi olarak görmelerini sağlamak. Bunun için de özellikle gençlere ve sosyal medyaya hitap eden güçlü bir tanıtım stratejisi izliyoruz.”

“Haymana’nın çehresi değişti”

İlçede yapılan yatırımların Haymana’nın çehresini değiştirdiğini vurgulayan Başkan Koç, “Gelişen, değişen ve büyüyen bir Haymana var. Bu değişimi görünür kılmak, ilçemizi tercih edilir hale getirmek istiyoruz. Influencer’lar aracılığıyla başlattığımız tanıtım çalışmaları bu hedefin ilk adımıdır. İnancımız o ki, kısa süre içinde Haymana yalnızca kaplıcalarıyla değil, tarihi ve kültürel mirasıyla da Ankara ve çevresinde tercih edilen bir merkez olacak.” dedi.